(AKTUALIZACJA) Awaria w lajt mobile – część klientów nie ma dostępu do panelu lajt-online
Awaria w sieci komórkowej lajt mobile. Część klientów nie ma dostępu do panelu lajt-online. Podczas próby logowania pojawia się komunikat, że „możliwość rejestracji i logowania została zablokowana przez Administratora Grupy Numerów”. Awaria nie ma wpływu na działanie podstawowych i najważniejszych usług – połączeń głosowych, SMS-ów, MMS-ów oraz internetu. Uniemożliwia jednak szybki wgląd w historię połączeń, płatności, itp.
O awarii poinformował za pośrednictwem oficjalnego profilu na Facebooku operator (w godzinach popołudniowych wpis ten znikł):

Jak zapewnia operator prace nad rozwiązaniem usterki trwają, ale nie jest podawany nawet przybliżony czas rozwiązania tego problemu. Awaria nie wpływa na działanie podstawowych i najważniejszych usług – połączeń głosowych, wiadomości SMS i MMS oraz internetu.
Niektórzy klienci lajt mobile przy próbie logowania do panelu lajt-online widzą taki komunikat:
Kilka dni temu informowaliśmy o zgłaszanych nam przez klientów abonamentowych lajt mobile problemach z panelem lajt-online. Abonenci raportowali nam mniej więcej od grudnia ub. r. m. in. znaczne opóźnienia w aktualizowaniu się historii połączeń, znacznie większe niż deklarowane przez operatora 48 godzin. Niektórzy mieli też poważne wątpliwości co do prezentowanych tam informacji, zwłaszcza tych dotyczących bieżącego zużycia danych. Warto przypomnieć tu fakt, że w ofertach abonamentowych lajt mobile, inaczej niż to ma miejsce w ofertach konkurentów również działających w oparciu o sieć Plus, nie ma możliwości kontroli nad pakietem internetowym za pomocą ekspresowego kodu USSD. Wiecej o tym można przeczytać tutaj >>. Co ciekawe w ofercie na kartę lajt mobile taka możliwość jest, stan pakietu internetowego można szybko i bezpłatnie sprawdzić za pomocą kodu USSD *136#.
Jak tylko awaria zostanie usunięta lub jeśli pojawią się nowe informacje na ten temat wpis zostanie zaktualizowany.
AKTUALIZACJA: Niektórym Czytelnikom już udało się zalogować, zobaczyli jednak historię sprzed kilku dni.
AKTUALIZACJA 2: Wygląda na to, że wszystko wróciło do normy i logowanie jest już możliwe – tak wynika z informacji od Czytelników.
AKTUALIZACJA 3 (1 marca g. 11:00): Problem znowu powrócił.
Źródło/Fot: wł / lajt mobile
Dziękujemy Czytelnikom za przekazanie nam tej informacji.
Ten panel i tak do kitu jest. Może wreszcie teraz ktoś się nad tym na poważnie pochyli.
maiłam to samo -a wczoraj dostałam odpowiedz że sprawdali moje połaczenia do internetu i rozmowy-haha bo za duzo dzwonie i korzystam z sieci -na trzy dni zablokowali mi telefon -zero, połaczen ,zero sms -a jak by trzeba było wezwac pogotowie????? do debilizm -płace za usługe a oni mi blokują telefon
Numer alarmowy 112 będzie działał na szczęście zawsze, nawet jak w telefonie nie ma karty SIM.
Problem znowu się pojawił. Nie można się zalogować. Pojawia się komunikat „Trwa aktualizacja bazy danych.
Logowanie nie jest aktualnie możliwe”. Tak jest jak zauważyłem co najmniej od 4 dni.
Z tym naliczaniem pakietów za internet też sprawa nie jest prosta. Inny jest czas rozliczeniowy, a inny jest czas podany do opłat. Jeżeli nie pamięta się jak było zapisane na umowie to ciężko jest zweryfikować okres faktycznego zużycia. Od jakiś 3 miesięcy mam wrażenie, że z byt szybko są naliczane pakiety, a u mnie nic się nie zmieniło jeśli chodzi o ilość pobieranych danych.
lajt mobile, właśnie na 10 dni przed końcem okresu rozliczeniowego po raz pierwszy zużyłem limit 100GB, O dziwo transfer nocny też przepadł bo jest aktywny o ile dziennego jest chociaż 1 mega. Panel online to fikcja, jedyne co z niego wynika to nowa faktura. Cena nie zawsze czyni cuda będziemy się rozstawać. Pomniałem dodać nie działające MMsy tylko ta sieć ma problemy.
Od wczoraj na karcie internetu mobilnego jest awaria. Brak LTE. Karta loguje się tylko do 3G, ale internetu też nie ma. Komunikat na panelu klienta: Przepraszamy. Panel Online nie jest w tym momencie dostępny. Trwa aktualizacja danych. Na SIM komórkowym wszystko działa.