(AKTUALIZACJA) Awaria w lajt mobile – część klientów nie ma dostępu do panelu lajt-online

Awaria w sieci komórkowej lajt mobile. Część klientów nie ma dostępu do panelu lajt-online. Podczas próby logowania pojawia się komunikat, że “możliwość rejestracji i logowania została zablokowana przez Administratora Grupy Numerów”. Awaria nie ma wpływu na działanie podstawowych i najważniejszych usług – połączeń głosowych, SMS-ów, MMS-ów oraz internetu. Uniemożliwia jednak szybki wgląd w historię połączeń, płatności, itp.

O awarii poinformował za pośrednictwem oficjalnego profilu na Facebooku operator (w godzinach popołudniowych wpis ten znikł):

Fot: facebook.com/lajtmobile / Print Screen

Jak zapewnia operator prace nad rozwiązaniem usterki trwają, ale nie jest podawany nawet przybliżony czas rozwiązania tego problemu. Awaria nie wpływa na działanie podstawowych i najważniejszych usług – połączeń głosowych, wiadomości SMS i MMS oraz internetu.

Niektórzy klienci lajt mobile przy próbie logowania do panelu lajt-online widzą taki komunikat:

Kilka dni temu informowaliśmy o zgłaszanych nam przez klientów abonamentowych lajt mobile problemach z panelem lajt-online. Abonenci raportowali nam mniej więcej od grudnia ub. r. m. in. znaczne opóźnienia w aktualizowaniu się historii połączeń, znacznie większe niż deklarowane przez operatora 48 godzin. Niektórzy mieli też poważne wątpliwości co do prezentowanych tam informacji, zwłaszcza tych dotyczących bieżącego zużycia danych. Warto przypomnieć tu fakt, że w ofertach abonamentowych lajt mobile, inaczej niż to ma miejsce w ofertach konkurentów również działających w oparciu o sieć Plus, nie ma możliwości kontroli nad pakietem internetowym za pomocą ekspresowego kodu USSD. Wiecej o tym można przeczytać tutaj >>. Co ciekawe w ofercie na kartę lajt mobile taka możliwość jest, stan pakietu internetowego można szybko i bezpłatnie sprawdzić za pomocą kodu USSD *136#.

Jak tylko awaria zostanie usunięta lub jeśli pojawią się nowe informacje na ten temat wpis zostanie zaktualizowany.

AKTUALIZACJA: Niektórym Czytelnikom już udało się zalogować, zobaczyli jednak historię sprzed kilku dni.

AKTUALIZACJA 2: Wygląda na to, że wszystko wróciło do normy i logowanie jest już możliwe – tak wynika z informacji od Czytelników.

AKTUALIZACJA 3 (1 marca g. 11:00): Problem znowu powrócił.

Źródło/Fot: wł / lajt mobile

Dziękujemy Czytelnikom za przekazanie nam tej informacji.

Stronę tworzymy na internecie mobilnym

Pracujemy na internecie mobilnym OTVARTA
***

3
Dodaj komentarz

avatar
2 Comment threads
1 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
3 Comment authors
JacekKkasiaDzin Recent comment authors

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

  Subscribe  
Powiadom o
Dzin
Gość
Dzin

Ten panel i tak do kitu jest. Może wreszcie teraz ktoś się nad tym na poważnie pochyli.

kasia
Gość
kasia

maiłam to samo -a wczoraj dostałam odpowiedz że sprawdali moje połaczenia do internetu i rozmowy-haha bo za duzo dzwonie i korzystam z sieci -na trzy dni zablokowali mi telefon -zero, połaczen ,zero sms -a jak by trzeba było wezwac pogotowie????? do debilizm -płace za usługe a oni mi blokują telefon