Vectone Mobile Polska – pierwsze wrażenia
Główna › Forum telekomunikacyjne › Sieci MVNO › Vectone Mobile Polska – pierwsze wrażenia
Korzystając z forum akceptujesz REGULAMIN. Prosimy również o przestrzeganie zasad dobrego wychowania.
- This topic has 155 odpowiedzi, 23 głosy, and was last updated 8 years, 6 months temu by JacekK.
- AutorWpisy
A próbował ktoś włączyć pakiet internetowy kolejny lub nowy po wyczerpaniu dotychczasowego?
e-mail: jacek(@)mvno-gsm.pl
@JacekK a może ta oferta ci odpowie: http://allegro.pl/t-mobile-blueconnect-lte-180gb-na-6-mies-i5395199224.html
Dzięki wielkie, wróćmy jednak do tematu Vectone, gdyż robi się długi OT.
Twój link na pewno wniósłby dużo do tego wątku 🙂
e-mail: jacek(@)mvno-gsm.pl
Ok, kończę ale mając na myśli “jakaś antenka” miałem na myśli kierunkową abyś mógł odbierać dowolny nadajnik w okolicy, w końcu dvb-t też potrzebuje anteny to i net (http://www.bez-kabli.pl/ ), ale zrobisz jak uważasz a wątek o tanim internecie zamierzam dale rozwijać mam nadzieje że użytkownikami tego forum jak i redakcją.
Chciałbym ostrzec wszystkich, którzy zamierzają doładowań konto Vectone Mobile on-line za pomocą karty płatniczej. Strona jak wiadomo jest (a przynajmniej była) nieszyfrowana. Ja mam specjalne konto i specjalną kartę do takich celów i ostatnio używałem ją do zasilenia konta Vectone (raz doładowałem jeszcze w maju). Właśnie skontaktował się ze mną mój bank i poinformował mnie, że karta została zastrzeżona/unieważniona ze względów bezpieczeństwa. Bank nie zdradził szczegółów, jednak jak powiedział bardzo prawdopodobne, że użycie jej na źle zabezpieczonej stronie mogło spowodować taką reakcję banku.
Proponuję zatem zakup doładowań w sklepie, proszę w żadnym wypadku nie używać tam karty, zwłaszcza takiej do konta głównego!
Dla idiotów internet tylko do odczytu!
Ja zamówiłem kartę dwukrotnie – w styczniu i w maju. Do dziś nie dotarła żadna
Sieci: Virgin Mobile (#FREEMIUM), Fakt Mobile
Dochodzą do mnie sygnały o poważnych problemach w Vectone Mobile Polska. Użytkownicy tej sieci informują o problemach z działaniem fundamentalnych usług, jak połączenia, SMS-y, internet oraz sam zasięg sieci. Użytkownicy informują o braku możliwości dodzwonienia się na własne numery Vectone. Problem dotyczy zarówno połączeń krajowych jak i międzynarodowych. SMS-y krajowe i międzynarodowe nie docierają do celu.
Problem wydaje się być poważny i trwa już 2 dzień. U wielu użytkowników nie działa też BOK operatora (*100)
e-mail: jacek(@)mvno-gsm.pl
Potwierdzam w/w problemy z siecią od dn 29.06.2015r. Infolinia milczy. Dodzwonić się na mój nr nie można z żadnej sieci. Ja mogę wykonywać połączenia. Internet nie działa pomimo wykupionego i ważnego pakietu oraz posiadania środków na koncie. Podejrzewam, że to już ich “przerosło”. To już chyba koniec…
W sumie robi się ciekawie 🙂 Wiele wskazuje na to że koniec będzie równie spektakularny jak początek
Dla idiotów internet tylko do odczytu!
Vectone Mobile Wielka Brytania na Facebooku:
Dear Valued Customer,
Vectone Mobile would like to sincerely apologise to any of its customers who may have experienced intermittent signal problems during the past couple of days. We have been upgrading our system to ensure a better service for the future. Therefore, we are really sorry for those customers who had difficulties using our network during this time.
All customers experiencing network problems are advised to re-configure their network settings. Even if you have <span class=”text_exposed_show”>already tried this, we recommend doing this one more time. Thereafter, if your problem remains unsolved, please get in touch with our Customer Service Team who will be happy to help. They can be contacted via email at support@vectonemobile.co.uk.</span>
If you require information about how to configure your network settings, please click on the following link and look under ‘I have lost the signal/network coverage, what shall I do?’
http://www.vectonemobile.co.uk/faq/vectone-services.aspx
(If the link above does not work, please copy and paste into your browser address bar.)Best regards,
Vectone Mobile TeamZ wpisów (również na profilach w innych krajach) wynika że aktualizują system
- Ta odpowiedź została zmodyfikowana 8 years, 10 months temu przez Mordor.
- Ta odpowiedź została zmodyfikowana 8 years, 10 months temu przez Mordor.
Sieci: Virgin Mobile (#FREEMIUM), Fakt Mobile
Na stronie polskiego Vectone również jest taka informacja jaką napisał @Mordor (oczywiście po polsku).
A sieć nadal nie działa już 4 dzień i to we wszystkich krajach
Sieci: Virgin Mobile (#FREEMIUM), Fakt Mobile
Udało się uzyskać odpowiedź operatora:
Bardzo dziekujemy za kontakt. Niestety problem, jaki pojawil sie podczas aktualizacji sieci w wielu krajach wystepuje po dzien dzisiejszy. Nie posiadamy oficjalnej informacji, kiedy wszystko bedzie dzialalo poprawnie. Wiemy jedynie, iz uslugi w Austrii juz funkcjonuja bez zarzutów.
Powracajac do tematu Vectone Mobile PL, niestety, uslugi nie funkcjonuja prawidlowo. Z pewnoscia bedziemy informowac Klientów na biezaco, chociazby na Facebooku, jezeli wszystko juz powróci do normy. Na chwile obecna mozemy jedynie bardzo przeprosic Klientów za niedogodnosci i zagwarantowac, iz siec nie zamierza zakonczenia dzialalnosci ani na rynku polskim, ani na żadnym innymZ poważaniem,
Vectone Mobile PLe-mail: jacek(@)mvno-gsm.pl
A ja dostałem właśnie maila od Vectone z przeprosinami i informacją że mogę włączyć pakiet 5 GB. Udało się i pakiet włączyłem. Robi się to kodem *1234#. Pakiet jest ważny do końca lipca. Niestety nie udało mi się połączyć z internetem choć telefon już szybko i bez problemów loguje się do sieci. Działają połączenia i można normalnie dzwonić za granicę też. Mam nadzieję, że zdążę zużyć te 5 GB 🙂
- Ta odpowiedź została zmodyfikowana 8 years, 10 months temu przez XxX.
Dla idiotów internet tylko do odczytu!
- AutorWpisy