O problemach z panelem klienta w sieci komórkowej lajt mobile pisaliśmy jeszcze w lutym b.r. Minęły już blisko 3 miesiące i w zasadzie zmieniło się tylko to, że klienci operatora mogą sprawdzić stan wykorzystania internetu w prosty sposób za pomocą krótkiego kodu USSD *136#. Ale panel lajt-online to nie tylko kontrola nad pakietem internetowym.
O problemach z panelem klienta w należącej do Telestrady sieci komórkowej lajt mobile pisaliśmy m. in. w tym artykule >>. Tutaj natomiast poruszaliśmy kwestie problemów, jakie to stwarza użytkownikom. Jedno trzeba operatorowi oddać – problem z bieżącym kontrolowaniem stanów pakietów internetowych został rozwiązany. Jednak panel lajt-online to nie tylko bilingi i bieżąca kontrola pakietów DATA. To również kontrola nad fakturami, płatnościami, czy ewentualnymi zaległościami. Ostatnio panel-online to również miejsce, w którym można skorzystać ze specjalnych okolicznościowych promocji operatora, tak jak np. ta oferta >>.
W lutym problemy z panelem klienta objawiały się głównie tym, że niektóre dane tam zawarte były znacznie opóźnione, znacznie więcej niż deklarowane przez operatora 48 godzin. Teraz problemy wyglądają na jeszcze poważneijsze, ponieważ występują już kłopoty z zalogowaniem się, zaś w chwili obecnej (26 maja, godzina 10:45) w ogóle nie działa strona internetowa www.lajt-online.pl, kierująca do strony logowania do panelu.

Dotychczas problemy występowały przede wszystkim w weekendy. Po zgłoszeniach od Czytelników obserwowaliśmy działanie panelu i faktycznie okazało się, że w weekendy nie działał. Działo się tak przez kilka kolejnych weekendów z rzędu. Dzisiaj natomiast mamy wtorek, a problemy wystąpiły.

Problemy mogą także objawiać się tak:

Ponieważ problemy są już długotrwałe, operator prędzej lub później może mieć z tym kłopoty. Obserwując rynek MVNO w Polsce wielokrotnie obserwowaliśmy sytuacje, w których większe problemy danego MVNO zaczynały się od pozornie błahych rzeczy. A tu nie mamy do czynienia z aż taką błahostką. Niedziałający panel online to brak dostępu m. in. do bieżącego wykazu połączeń, aktualnego salda i ewentualnych zaległości, czy historii wystawionych i opłaconych faktur. To również miejsce, w którym można skorzystać z okolicznościowych promocji operatora, które można uruchomić wyłącznie w panelu online.
Jest jeszcze infolinia operatora, która jednak zapewne w związku z pandemią SARS-CoV-2 w Polsce pracuje z pewnymi ograniczeniami. Dlatego właśnie panel klienta jest obecnie najwygodniejszą formą kontroli nad kontem i usługami, dla obu stron. Tym bardziej, że wieczorami oraz w niedziele i święta infolinia nie działa.
Sieć komórkowa lajt mobile działa na zasięgu sieci Plus.
Źródło/Fot: wł / lajt mobile / Print Screen
Dziękujemy Czytelnikom za sygnały dotyczące nieprawidłowości w działaniu panelu online sieci lajt mobile.
Lepiej kilka zł pozalowac niż potem użerać ze słabymi sieciami MNVO są też wyjątki takie jak Mobile Vikings
Ten panel to fikcja od dość dawna. Bzdurne dane a ostatnio w ogóle potrafi nie działać. Lajt jakoś nie widzi problemu.
Ja dodałbym jeszcze częste blokowanie numeru na 72 godziny nagle za rzekome nadużycia. Dlaczego nikt się tym nie zainteresuje? Takich informacji w internecie pełno o nich.
Żeby być uczciwym – każdy operator ma prawo chronić się przed nadużyciami. Jako autor bloga nie mam niestety wiedzy jak to się w lajt mobile odbywa, tj. jaki rodzaj zachowania się abonenta wystarcza do nałożenia takiej blokady. Problem istniałby wtedy, gdyby takie blokady były nakładane przy dość naturalnym korzystaniu z usług, przez człowieka i w normalnych celach (nie call center, marketing, itp.) i byłyby częste, co eliminowałoby tłumaczenie o ewentualnych błędach systemu, pomyłkach, itp.
Pozdrawiam
Ale jeśli ktoś jest blokowany notorycznie bez wyjaśnień i często na weekend, to chyba jest coś na rzeczy! Tym się lepiej zajmijcie a nie głupotami!